×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 863.
JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 864.
Wydrukuj tę stronę

Trendy Contact Center

Konferencja skierowana jest do dyrektorów, kierowników i managerów następujących działów: Contact i Call Center, Biur i Działów Obsługi Klientów IT, Marketingu, Sprzedaży, Zarządzania Produktem, Badań i Rozwoju oraz Komunikacji z Klientem.

Trendy Contact Center to inspirujące wydarzenia, podczas którego dużo uwagi zostanie poświęcone realnym wyzwaniom, rozwiązaniom, strategii i kosztom nowych technologii. Uczestnicy dowiedzą się jak zachować spójność w komunikacji na wielu kanałach, co to jest Big Data i jak wykorzystać to do poprawy efektywności obsługi klienta oraz co zrobić, by utrzymać satysfakcjonującą relację kosztów i przychodów.

Dodatkowe informacje

  • Województwo: mazowieckie
  • Branża: Call center, Internet, e-commerce, nowe media, Marketing, PR, Sprzedaż dóbr różnych
  • Miasto: Warszawa
  • Data wydarzenia: wtorek, 22 wrzesień 2015
  • Płatne?: TAK
  • Typ wydarzenia: Konferencja
  • Niezbędna rejestracja: TAK
  • Wstęp: płatny