Wydrukuj tę stronę
środa, 06 październik 2021 11:49

Awaria Facebooka

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
https://pixabay.com/pl/ https://pixabay.com/pl/

4 października doszło do dużej awarii Facebooka. Biznesy opierające swój marketing na mediach społecznościowych miały problem. Kto stracił najwięcej? 

Według wyliczeń Standard Media Index, Facebook w wyniku awarii co godzinę tracił ok. 545 tys. dolarów. Awaria była dużym problemem dla firm, które swoje działania opierają na e-handlu. Trwała aż 6 godzin w najlepszym czasie zakupowym. Wiele biznesów musiało wstrzymać nie tylko promocję swojej firmy, ale także sprzedaż. 

Jak podkreśla spółka, powodem awarii była błędna zmiana konfiguracji. Kurs akcji spółki spadł o ponad 5%, a majątek Marka Zuckerberga, założyciela Facebooka, zmniejszył się o ok. 6 mld dolarów. Na awarii zyskały firmy, które działają na wielu kanałach sprzedaży. 

Źródło: https://biznes.interia.pl

Dodatkowe informacje

  • Branża: Media
Zaloguj się, by skomentować