Poczta Polska podejmuje coraz więcej działań by zwiększyć poziom swoich usług i zadowolenie klientów. Zaczęła od wyposażenia kurierów w terminale płatnicze oraz zatrudnienia dodatkowych pracowników, którzy mają ułatwić obsługę w gorącym przedświątecznym okresie. Poczta Polska podejmuje coraz więcej działań by zwiększyć poziom swoich usług i zadowolenie klientów.
W związku z masowym wzrostem zakupów internetowych z końcem listopada, Poczta Polska postanowiła, że w Warszawie paczki dostarczane będą również w soboty. Oprócz Warszawy weekendowe ostawy mają zostać uruchomione również w innych dużych miastach Polski.
W celu usprawnienia obsługi doręczeń kurierskich, wszyscy kurierzy Poczty Polskiej zostali wyposażeni w terminale płatnicze, dzięki którym klienci mogą dokonywać płatności kartą lub Blik-iem za przesyłki pobraniowe. Przy tego typu płatnościach Poczta Polska, jako jedyna firma na polskim rynku, nie wprowadziła nadawcy przesyłki żadnych ograniczeń. Te same zasady dotyczą zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
Poczta Polska obserwuje wzrost zainteresowania klientów odbiorem paczek w punktach pocztowych. W chwili obecnej możliwe jest odbieranie przesyłek na stacjach paliw PKN Orlen, w kioskach RUCH-u, a w Warszawie i na terenie województwa mazowieckiego - także w sklepach sieci Żabka i Freshmarket.