Wydrukuj tę stronę
poniedziałek, 16 sierpień 2021 07:46

Rośnie znaczenie branży content marketingowej

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
https://pixabay.com/pl/ https://pixabay.com/pl/

Liczba użytkowników mediów społecznościowych rośnie, a świadomość marketingowa ciągle się zwiększa. Podczas pandemii branża content marketingu chwali się wzrostami. Zaobserwować możemy duży rozwój rynku e-commerce w Polsce i na świecie. 

 Branża content marketingowa rośnie w siłę. Podczas pandemii zanotowano znaczące wzrosty. Według raportu TechNavio, w ciągu najbliższych pięciu lat sektor marketingowy zanotuje coroczny wzrost o 16%. 

Świadomość marek w zakresie marketingu podczas pandemii koronawirusa znacznie się zwiększyła. Handel coraz bardziej przenosi się do Internetu, a rynek e-commerce widocznie się rozwija. W 2020 roku co najmniej kilka agencji zanotowało ponad kilkunastomilionowe przychody. Według sondażu amerykańskiej agencji Brafton, aż 60% konsumentów swoją decyzję podejmuje opierając się o treści publikowane przez firmę w Internecie. 

Firmy coraz częściej stawiają na webinaria i transmisje na żywo. Rozwijają się również blogi, które stanowią 86% działań content marketingowych

Źródło: https://newsline.pl  

Dodatkowe informacje

  • Branża: Marketing, PR
Zaloguj się, by skomentować