×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 859.
JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 866.
Wydrukuj tę stronę
sobota, 30 maj 2015 00:00

Social media – nie ma Cię tam, nie ma Cię nigdzie

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Co daje obecność firmy w social media i dlaczego warto postawić w tej dziedzinie na profesjonalistę? Wiele przedsiębiorców posiadających sklep internetowy uważa, że wystarczy to do przyciągnięcia nowych klientów – przecież jest online. Jednak jak ułatwić dotarcie do naszej strony potencjalnym klientom i dlaczego akurat social media. Tyle pytań... a poniżej kilka odpowiedzi :)

O tym jak ważne są obecnie kanały social media świadczy m.in ich liczba. Jest oczywiście kilka populrnych portali, dużo mniej znanych i cały czas powstają nowe. Możemy z tego wywnioskować, że ludzie są zainteresowani mediami społecznościowymi, jest na nie popyt. Zakładając więc profil swojej firmy w jednym z takich mediów znacznie ułatwiamy dostęp do znalezienie naszej oferty wielu osobom. Przed wybraniem kanału social media musimy określić do jakiej grupy odbiorców chcemy dotrzeć. Ponadto zwiększa się obecność marki w sieci co oczywiście jest bardzo pozytywnym zjawiskiem. Dzięki obecności w social media mamy bezpośredni kontakt z klientem. Wszyskie rzeczy, informacje, które zamieszczane na profilu klient odbiera jako oficjalny komunikat firmy. Warto, żeby to były rzeczy ciekawe, które zainteresują odbiorcę.

Przekazywane informacje muszą być pozytywnie odbierane przez ludzi. Dużo osób w tym momencie pomyśli sobie – przecież to łatwizna. Jednak, należy pamiętać że wiadomości w sieci rozchodzą się w błyskawicznym tempie i o ile w przypadku pozytywnych komentarzy jest to rzecz świetna, każdy wie, że zdarzają się także komentarze negatywne. Tych drugich mozna uniknąć dzięki dobrej startegii komunikacji w social media – dlatego warto postawić na profesjonalistę.

Nawiązując do tytułu, który jest prawdziwy do bólu. Obecnie ludzie mają coraz mniej czasu, ale zawsze znajdzie się chwila na "sprawdzenie" co tam u naszych znajomych w sieci. Warto więc pojawić się w social media, aby potencjalni klienci zauważyli naszą firmę na tle konkurencji i mieli łatwiejszy dostęp do interesujących ich informacji.

Źródło: blog.BrandGravity.pl

Dodatkowe informacje

  • Branża: Administracja

Zaloguj się, by skomentować