Właściciele hoteli przez ostatnie dwa lata nie mieli łatwej sytuacji. W związku z pandemią koronawirusa, wiele z przedsiębiorców musiało zamknąć swoje biznesy. Sytuacja jednak stopniowo się poprawia. Jak poinformowała Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, według badań przeprowadzonych na początku czerwca, frekwencja w hotelach w Polsce rośnie.
„Dla całej grupy hoteli uczestniczących w ankiecie, już tylko 9 proc. nie przekroczyło 30 proc. frekwencji (w kwietniu było to 18 proc.), a satysfakcjonujący poziom obłożenia powyżej 50 proc. uzyskało ponad 3/4 hoteli (w kwietniu była to połowa), w tym 24 proc. obiektów uzyskało obłożenie powyżej 70 proc.” – informuje Izba.
Znacznie lepsze wyniki odnotowują hotele miejskie mające charakter bardziej biznesowy niż te wypoczynkowe.
Źródło: https://mojafirma.infor.pl