×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 869.
JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 873.
Wydrukuj tę stronę

Agnieszka Śliwka- Marka/ Marketing/ Sprzedaż/ Rozwój

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, urodzona pracoholiczka i pasjonatka pracy w sprzedaży i marketingu, właścicielka w firmie Studio Marki Brandsoul.

Od wielu lat współpracuje z Klientami zewnętrznymi (Kontrahenci, Klienci, Partnerzy) jak i wewnętrznymi (Pracownicy) w małych i średnich firmach z różnych branż, dzięki czemu udało jej się pozyskać praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, ludźmi, marketingiem i sprzedażą, kreowania wizerunku, prowadzenia szkoleń, rekrutacji, wdrażania nowych marek na rynek czyli kompleksowej opieki nad rozwojem i funkcjonowaniem firm.


Podczas 10 lat pracy udało jej się pozyskać cenną wiedzę i praktykę w zakresie:

  • Profesjonalnej obsługi Klienta w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
  • Tworzenia i prowadzenia szkoleń i prezentacji dla Klientów i Partnerów biznesowych
  • Przygotowywania ofert, cenników, kosztorysów, media planów, planów marketingowych, rozbudowanych raportów sprzedażowych i marketingowych oraz wiele innych niezbędnych w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa dokumentów.
  • Zarządzania działem sprzedaży i marketingu (organizacja administracyjna działów, ustalanie planów i ich realizacja, delegacja zadań i uprawnień, tworzenie i wykorzystywanie narzędzie niezbędnych do realizacji planów, rozwój terytorialny itp.)
  • Zarządzania zasobami ludzkimi w firmie (rekrutacja, szkolenia, coaching, rozmowy oceniające, oceny okresowe, motywowanie itp.)
  • Realizacji projektów marketingowych i informatycznych (kampanie internetowe, tworzenie sklepów internetowych, stron, platform, zarządzanie projektami interaktywnymi, praca na wielu programach do zarządzania relacji z Klientami, zarządzania projektami i handlowymi) itp.
  • Wdrażania na rynek marek od podstaw (koncepcja i założenia, narzędzia realizacji, ramy czasowe, budżet, plany realizacji, wdrożenie działań i ich monitorowanie, rozwój).
  • Odświeżanie wizerunku marek już istniejących (analiza otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego firmy, proponowanie działań, kreowanie pomysłów, budżetowanie, realizacja, badanie efektywności)
  • Prowadzenia akcji o charakterze społecznym (organizacja wystaw i eventów)
  • Sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej (obsługa Klienta korporacyjnego i detalicznego w wielu branżach oraz koordynacja pracy działu sprzedażowego).
  • Szeroko pojętej komunikacji na różnych szczeblach zarządzania w firmach.

Doradca na portalu w zakresie: marketing, sprzedaż, marka, rozwój