Wydrukuj tę stronę

BANANOWA MARKA YELLOW WCHODZI NA RYNEK

Oceń ten artykuł
(0 głosów)
źródło: wiadomoscihandlowe.pl źródło: wiadomoscihandlowe.pl

2 października 2017 roku rozpoczęła się kampania reklamowa Grupy Citronex, wiodącego polskiego importera i dystrybutora bananów, który wprowadza na rynek nową markę dla tych owoców.

Promocja marki „Yellow” będzie realizowana z wykorzystaniem telewizji, nośników outdoor i kanału internetowego.

Citronex zajmuje się umacnianiem swojej pozycji na rynku owoców i warzyw od lat. W swojej ofercie posiada jednorodną jakość bananów. W związku z tym zarząd podjął decyzję o stworzeniu silnej marki pozwalającej klientom na łatwe identyfikowanie wybieranych w sklepach bananów. Stworzona marka odwołuje się do żółtego koloru bananów, stąd nazwa “Yellow”. Obok samej nazwy powstał system identyfikacji marki, a filarem kampanii komunikacyjnych będzie postać „bohatera marki” – żółta małpka nawiązująca charakterem i sposobem bycia do współczesnych nastolatków. Produkty pod marką „Yellow” trafiły do wielu sklepów w Polsce, a obecna komunikacja wspiera rozpoczętą już w internecie - poprzez Instagram i Facebook akcję reklamową. 

Za stronę kreatywną odpowiada warszawska agencja Xcommunica.

Budżet marketingowy dla całej kampanii lokującej nową markę na rynku wyniesie prawie milion euro.