Wydrukuj tę stronę

Neuromarketing. Jak zrozumieć decyzje zakupowe klientów?

Dowiedz się jak kreować potrzeby klientów! Dołącz do wyjątkowego wydarzenia online. 

Konferencja odbędzie się 25 lutego 2022 r., o godzinie 10:00 i potrwa 6 godzin. Jej celem jest przybliżenie pojęcia neuromarketingu oraz procesów z nim związanych. Spraw, aby Twój marketing był bardziej efektywny i trafny! 

Dlaczego warto wziąć udział? 

  • Poznasz nowoczesną odsłonę marketingu opartego na współczesnej wiedzy o mózgu człowieka
  • Zrozumiesz funkcjonowanie mózgowych ośrodków podejmowania decyzji – w tym decyzji zakupowych
  • Rozróżnisz wybrane aparatury biometryczne z wiedzą na temat ich potencjalnego zastosowania w badaniach klientów
  • …oraz wiele więcej! 

Webinarium kierowane jest do właścicieli firm, osób zajmujących się marketingiem i promocją oraz wszystkich zainteresowanych tematem neuromarketingu. 

W programie znajdą się takie tematy, jak m.in.: 

  • Tradycja czy nowoczesność? Marketing a neuromarketing, 
  • Pod sklepieniem. Przegląd metod badania aktywności mózgu i ich przydatność w marketingu, 
  • Uczta dla zmysłów. Mechanizmy percepcji, zniekształceń i ich rola w postrzeganiu dóbr, 
  • Rozcięte gardło i zgniłe płuca. Poziom skuteczności działań antymarketingowych. 

Aby dołączyć zapisz się na stronie: https://eventis.pl/konferencja/neuromarketing-jak-zrozumiec-decyzje-zakupowe-klientow-80848-id14964

Źródło: https://eventis.pl

Dodatkowe informacje

  • Województwo: cała Polska
  • Branża: Marketing, PR
  • Miasto: cała Polska
  • Data wydarzenia: piątek, 25 luty 2022
  • Płatne?: TAK
  • Typ wydarzenia: Konferencja
  • Niezbędna rejestracja: TAK
  • Wstęp: płatny