Wydrukuj tę stronę

Neuromarketing. Jak zrozumieć decyzje zakupowe klientów

Konferencja online odbędzie się 22 oraz 23 października 2021 roku. Kierowana jest do właścicieli firm, osób zajmujących się marketingiem i promocją oraz wszystkich zainteresowanych tym tematem. 

Wydarzenie składa się z wielu modułów prowadzonych przez ekspertów. W jego trakcie będzie można poznać nowoczesną odsłonę marketingu opartego na współczesnej wiedzy o mózgu człowieka, zrozumieć funkcjonowanie mózgowych ośrodków podejmowania decyzji – w tym decyzji zakupowych oraz nauczyć się wykorzystania w praktyce wiedzy o układzie pamięci i mechanizmach generowania emocji w działaniach marketingowych. 

Korzyści z poznania zasad neuromarketingu:

  • Przekonanie konsumentów do zakupu produktu lub usługi
  • Pogłębienie relacji na linii marka-konsument
  • Sprawdzenie skuteczności wprowadzonych innowacji i zmian
  • Tworzenie lepszych komunikatów marketingowych i reklamowych działających na klienta

Źródło: https://eventis.pl/

Dodatkowe informacje

  • Województwo: cała Polska
  • Branża: Marketing, PR
  • Miasto: cała Polska
  • Data wydarzenia: piątek, 22 październik 2021
  • Płatne?: TAK
  • Typ wydarzenia: Konferencja
  • Niezbędna rejestracja: TAK
  • Wstęp: płatny