Wydrukuj tę stronę

Sprawna obsługa reklamacji - prawo i praktyka

Obsługa klienta to dziś jedna z ważniejszych dla odbiorców kwestii. Dowiedz się jak sprawnie obsługiwać reklamacje w swojej firmie! 

Wydarzenie odbędzie się 30 sierpnia 2022 roku, w formule online. Rozpocznie się o godzinie 10:00. Aby wziąć w nim udział, należy zarejestrować się na stronie internetowej: https://www.pb.pl/konferencje/sprawna-obsluga-reklamacji-prawo-i-praktyka-164f3c8c-3fbf-4999-8880-c4dcb57f6f5a/rejestracja. Udział w konferencji kosztuje 395 zł. 

Rok 2022, to czas dużych zmian w zakresie reklamacji. Jeśli prowadzisz własną firmę, sprzedajesz produkty lub pracujesz w obsłudze klienta, koniecznie zapoznaj się z nowymi zasadami w tej kwestii! 

Podczas wydarzenia poruszone zostaną takie zagadnienia, jak: 

  • Czym jest rękojmia i gwarancja konsumencka?
  • Niezgodność towaru z umową zamiast wady, 
  • Trudni klienci i trudne sytuacje obsługowe - skąd się biorą?
  • …oraz wiele więcej! 

Nie czekaj! Dołącz już dziś i zdobądź niezbędną wiedzę do profesjonalnego obsługiwania swoich klientów! 

Źródło: https://www.pb.pl

Dodatkowe informacje

  • Województwo: cała Polska
  • Branża: Prawo
  • Miasto: cała Polska
  • Data wydarzenia: wtorek, 30 sierpień 2022
  • Płatne?: TAK
  • Typ wydarzenia: Konferencja
  • Niezbędna rejestracja: TAK
  • Wstęp: płatny