Wydarzenie odbędzie się 5 kwietnia 2022 roku w formule online. Rozpocznie się o godzinie 8:55. Aby do niego dołączyć należy zarejestrować się na stronie: https://www.pb.pl/konferencje/trendy-contact-center-54b5b1ed-09b3-44c2-a4e4-7f9ad1a6fc06/rejestracja. Wydarzenie jest płatne.
To czas rozwoju branży contact center. Chcesz dowiedzieć się jakie rozwiązania techniczne mogą uprościć pracę? Dołącz do konferencji!
Podczas wydarzenia poruszone zostaną takie tematy, jak:
- Automatyzacja telefonicznego procesu badania satysfakcji,
- Trendy i strategie w contact center,
- Customer Experience w contact center - jak skutecznie budować efekty WOW obsługując ponad 20 milionów Klientów?
- Budowanie tożsamości zespołowej pracowników,
- …oraz wiele więcej!
Dołącz do wydarzenia i skorzystaj z wiedzy aż 10 prelegentów!
Źródło: https://www.pb.pl