Wydrukuj tę stronę

Trendy contact center

To czas wielu zmian dla firm specjalizujących się contact center. Sprawdź co się zmienia i jakie możliwości stoją przed branżą! 

Wydarzenie odbędzie się 5 kwietnia 2022 roku w formule online. Rozpocznie się o godzinie 8:55. Aby do niego dołączyć należy zarejestrować się na stronie: https://www.pb.pl/konferencje/trendy-contact-center-54b5b1ed-09b3-44c2-a4e4-7f9ad1a6fc06/rejestracja. Wydarzenie jest płatne. 

To czas rozwoju branży contact center. Chcesz dowiedzieć się jakie rozwiązania techniczne mogą uprościć pracę? Dołącz do konferencji! 

Podczas wydarzenia poruszone zostaną takie tematy, jak: 

  • Automatyzacja telefonicznego procesu badania satysfakcji, 
  • Trendy i strategie w contact center, 
  • Customer Experience w contact center - jak skutecznie budować efekty WOW obsługując ponad 20 milionów Klientów? 
  • Budowanie tożsamości zespołowej pracowników, 
  • …oraz wiele więcej! 

Dołącz do wydarzenia i skorzystaj z wiedzy aż 10 prelegentów! 

 

Źródło: https://www.pb.pl

Dodatkowe informacje

  • Województwo: cała Polska
  • Branża: Inne
  • Miasto: cała Polska
  • Data wydarzenia: wtorek, 05 kwiecień 2022
  • Płatne?: TAK
  • Typ wydarzenia: Konferencja
  • Niezbędna rejestracja: TAK
  • Wstęp: płatny