Wydrukuj tę stronę

Zarządzanie reklamacjami w praktyce

Nowoczesna firma musi mieć dobrze zorganizowany proces zarządzania reklamacjami. Dowiedz się o nim więcej!

Wydarzenie odbędzie się 17 lutego 2022 roku w formie zdalnej. Rozpoczyna się o godz. 9:00. Organizatorem jest Puls Biznesu Konferencje. Jeżeli chcesz wziąć udział w warsztatach, zapisz się na stronie: https://eventis.pl/konferencja/zarzadzanie-reklamacjami-w-praktyce-82004-id493.

Warsztaty kierowane są do pracowników działów: reklamacji, jakości, serwisu, obsługi klienta czy e-BOK. 

W programie poruszone zostaną takie tematy, jak: 

  • Jak powinno wyglądać odpowiednie zarządzanie reklamacjami w organizacji
  • Kiedy odpowiada sprzedawca, a kiedy producent
  • Czy tylko konsumenci mają prawo do reklamowania towaru
  • Najczęstsze błędy przedsiębiorców w procesie reklamacji
  • Techniki uwalniające naturalne sygnały kierunku rozmowy 
  • Po co ludzie piszą reklamacje i czego oczekują od procesu reklamacyjnego
  • …i więcej! 

Wśród prelegentów znajdują się: Dagmara Cieniawska - Radca Prawny w kancelarii Affre i Wspólnicy, Monika Klonowska - Psycholog, trener, konsultant, Marta Łukawska-Daruk - Partner CustomerMatters, Tomasz Marcinkowski vel Marciniak - Negocjator kontraktowy z unikalnym doświadczeniem zakupowo – sprzedażowym, Przemysław Rybicki - Radca Prawny, Szef zespołu prawa konkurencji w kancelarii Affre i Wspólnicy. 

Źródło: https://eventis.pl

Dodatkowe informacje

  • Województwo: cała Polska
  • Branża: Edukacja, szkolenia
  • Miasto: cała Polska
  • Data wydarzenia: czwartek, 17 luty 2022
  • Płatne?: TAK
  • Typ wydarzenia: Szkolenie
  • Niezbędna rejestracja: TAK
  • Wstęp: płatny