Wydrukuj tę stronę
piątek, 17 marzec 2017 07:55

ZMIANY W ALIOR BANK

Oceń ten artykuł
(0 głosów)
źródło: wikimedia.org źródło: wikimedia.org

Lata 2017-2020 to lata wdrażania nowej strategii Alior Banku, która zakłada 14 proc. zwrot z kapitału dla akcjonariuszy i ciekawszą ofertę, m.in. nowe rozwiązania cyfrowe.

Alior Bank będzie jeszcze bardziej innowacyjny i przyjazny klientom oraz wzmocni swoją pozycję kapitałową., poprzez uproszczenie o połowę oferty produktów i usług, wprowadzenie nowych rozwiązań cyfrowych ułatwiających zakup produktów i usług online oraz zainwestowanie dodatkowych 400 mln zł w IT i innowacje, zapewniając bezpieczne przejście klientów przez rewolucję technologiczną w bankowości.

Bank utrzyma najwyższy na rynku poziom marży odsetkowej na wysokości 4,5 proc., obniży wskaźnik kosztów do przychodów do 39 proc. oraz zapewni akcjonariuszom banku wzrost zwrotu z kapitału z 8 proc. w 2016 r. do 14 proc. w 2020 r.

Strategia banku na lata 2017–20 to kolejny krok w budowaniu nowoczesnej, innowacyjnej oferty przy pełnym wykorzystaniu potencjału Grupy PZU. Alior Bank przy współpracy z PZU zamierza stworzyć jednej z najbardziej innowacyjnych grup ubezpieczeniowych w Europie.

Dodatkowe informacje

  • Branża: Bankowość, Finanse, ekonomia, Ubezpieczenia
Zaloguj się, by skomentować