Organizatorem wydarzenia jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach działań Centrum Rozwoju MŚP. Webinarium jest bezpłatne i nie wymaga rejestracji. W jego programie znaleźć można m.in.:
- Przegląd dostępnych platform sprzedażowych – podstawowy podział systemów ze względu na przeznaczenie i prawo własności.
- Uwarunkowania wyboru platformy sprzedażowej, czyli jak wybrać system sprzedaży pod kątem swojego produktu, modelu biznesowego i strategii marketingowej.
- Pojęcie platformy sprzedażowej i znaczenie systemu sprzedaży dla współczesnej sprzedaży e-commerce (system e-commerce).
Prowadzącym wydarzenie jest dr Przemysław Jóskowiak – założyciel Instytutu EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel firmy Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how z kompleksową wiedzą e-commerce do budowy profesjonalnej prezencji w sieci.
Źródło: https://www.parp.gov.pl