logo portal msp zlote fb500px

Jedyne takie miejsce dla MŚP w polskim internecie!

Wyszukaj

Nazwa firmy

Branża

Województwo

Wywiady

Wywiady

Przedsiębiorcy, których warto poznać. Osoby działające w biznesie małych i średnich firm, które odznaczają się ciekawymi pomysłami i dużymi sukcesami w branży w jakiej działają. Zapraszamy do zapoznania się z wywiadami z ludżmi biznesu sektora MŚP.

W 2023 roku firma Brzechwa obchodziła swój jubileusz 35-lecia działalności na rynku.

Jest to doskonała okazja do tego, by podsumować dotychczasowe osiągnięcia i nakreślić plany na przyszłość. Dziś porozmawiam na ten temat z synem założyciela firmy—Michałem Brzechwa.

Dodatkowe informacje

  • Nazwa firmy Brzechwa Sp. z o.o. Sp.k.
  • Branża Administracja
  • Województwo wielkopolskie
czwartek, 11 kwiecień 2024 04:11

Wywiad z Panem Wojciechem Bukalskim - Prezesem firmy Polanes sp. z o.o. Wyróżniony

Napisał

Zapraszamy na wywiad z Panem Wojciechem Bukalskim, Prezesem firmy Polanes sp. z o.o.

 

Działacie na rynku od 1994 roku. Czy może Pan opowiedzieć w kilku zdaniach o początkach firmy Polanes?

Właśnie zaczyna się trzydziesty rok działalności firmy Polanes. Założenie firmy było kontynuacją wcześniejszej działalności Alfreda Bukalskiego w obszarze mechanizacji rolnictwa. W trakcie upływu kolejnych lat wykrystalizowała się struktura firmy oraz bardzo precyzyjny kierunek działania, który doprowadził nas i naszą markę do dzisiejszej pozycji rynkowej. Staliśmy się w zasadzie jedynym polskim przedsiębiorstwem o takim specjalistycznym kompleksowym profilu produkcji.

Początki jak zawsze nie były łatwe. Odkrywaliśmy niuanse produkcji, najpierw prostych dojarek, potem coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań w technice doju, budując jednocześnie krok po kroku wykwalifikowaną kadrę techniczno-handlową. Za sukcesem każdej firmy stoi dobrze zgrana załoga, a w firmie Polanes to podstawa.

Dodatkowe informacje

  • Nazwa firmy Polanes sp. z o.o.
  • Branża Usługi dla firm
  • Województwo kujawsko-pomorskie

Wymarzony dom już w 3 miesiące? Jak to możliwe?

Rozmawiamy z właścicielem firmy BRZECHWA – Michałem Brzechwa, budującej energooszczędne domy już od 35 lat!

Panie Michale, firma Brzechwa ma wieloletnią historię. Jak się ona rozpoczęła?

Nasza historia zaczyna się w roku 1988. Zaczynaliśmy od budowy domków letniskowych i rekreacyjnych. Następnie rozwijaliśmy swoją działalność do domów całorocznych oraz obiektów przemysłowych. Specjalizujemy się też w produkcji altan, garaży, wiat czy też więźb dachowych.

Technologia rozwijała się latami. Po kilku latach budowania metodą tradycyjną, zakupiliśmy linię do prefabrykacji domów i rozpoczęliśmy produkcję w naszym zakładzie, bazując na technologii niemieckiej i austriackiej oraz stosując drewno KVH do produkcji całej konstrukcji drewnianej budynków. 

 

Dodatkowe informacje

  • Nazwa firmy Brzechwa
  • Branża Nieruchomości
  • Województwo cała Polska

Rozmawiamy z Sebastianem Kocoł - autorem najnowszej książki o tematyce detailingu "Skórzane króletstwo". To pierwsza taka pozycja na polskim rynku!

Dodatkowe informacje

  • Nazwa firmy Sibelum
  • Branża Inne
  • Województwo cała Polska

Rozmawiamy z Krzysztofem Wiśniewskim, CEO firmy CONTMAN Sp. z o.o. na temat digitalizacji dokumentacji w przedsiębiorstwach.

Dodatkowe informacje

  • Nazwa firmy CONTMAN
  • Branża Administracja
  • Województwo wielkopolskie
  1. Pani Ewo, proszę opowiedzieć, co skłoniło Państwa do stworzenia Kliniki, jakie były główne przesłanki i cele? Ile to już lat?

Klinika powstała w roku 2012 – pierwotnie pod innym adresem. Pierwsza siedziba mieściła się w małej części domku jednorodzinnego – więc warunki nie były zbyt komfortowe.  Jednak w tamtych latach bardziej liczyło się pionierskie wprowadzanie na rynek poznański usług z użyciem najnowocześniejszych laserów medycznych – pracujący w naszej klinice Doktor Jarosław Adamczak  jest jednym z pierwszych lekarzy pracujących na tych urządzeniach.

Obecna siedziba kliniki funkcjonuje od roku 2015 – jest od początku przystosowana do naszych potrzeb więc zapewnia nieporównywalnie wyższy komfort zarówno dla lekarzy jak i naszych pacjentów. Zaryzykuję tezę, że jest to prawdopodobnie najwyższy dostępny na lokalnym rynku standard. Przesłanki do uruchomienia kliniki były oczywiste – w pierwszych latach funkcjonowania popyt na świadczone przez nas usługi był bardzo wysoki – obecnie jest dużo więcej klinik – oczywiście nie z tak długą historią i doświadczeniem jak nasza.

 

  1. Do kogo kierujecie Państwo swoją ofertę?

Oferta jest bardzo szeroka – więc dostosowana do bardzo dużej grupy potencjalnych Pacjentów. Pierwotnie wśród nich dominowały kobiety – obecnie coraz więcej mężczyzn dba o swój wygląd rozumiejąc jego znaczenie w biznesie. Rośnie grupa młodzieży usuwającej np. znamiona na twarzy oraz tatuaże, które przestały być ozdobą. Z racji bardzo dużej rozpiętości cenowej mamy ofertę dla osób z każdym portfelem – od delikatnych korekt kosmetycznych (usuwanie punktów rubinowych, leczenie trądziku - od 250 złotych) po zabieg korekty powiek górnych – w cenie 3 000 złotych.

 

  1. Może Pani opowiedzieć, jaką ofertę przygotowali Państwo dla Klientów ?

Chciałabym wspomnieć o naszej najnowszej propozycji – to usługa którą gotowi jesteśmy do wprowadzenia  prawdopodobnie jako pierwsi w Wielkopolsce. Będzie to mała rewolucja w walce ze zmarszczkami – dużo bezpieczniejsza i trwalsza – a więc również w dłuższym horyzoncie czasowym tańsza. Chodzi o zabieg przeszczepu tkanki tłuszczowej, który w spektakularny sposób zastąpi wypełnianie zmarszczek kwasem hialuronowym.

 

  1. Państwa misja to „ Misją firmy jest udostępnienie każdemu doskonałych i bezpiecznych metod zachowania i odtworzenia najlepszego wyglądu ciała w połączeniu z witalnością ducha, z wykorzystaniem szerokiej wiedzy medycznej opartej na faktach i uwzględnieniem naturalnych procesów starzenia” Czy może Pani po krótce opisać jak się ona przejawia w praktyce działania Kliniki?

Tu poruszyłabym 3 najważniejsze obszary

Po pierwsze mocno skupiliśmy się nad komfortem Pacjentów. Wyposażenie kliniki, kolorystyka, wygodne meble czy dobra kawa to drobne elementy, ale wpływające na komfort i obniżające poziom stresu naszych gości.

Po drugie nie idziemy na kompromisy w kwestii narzędzi pracy i jakości rozwiązań. Kupujemy sprzęt najnowszej generacji (ostatnio laser do usuwania tatuaży – który radzi sobie z najtrudniejszymi rysunkami w dowolnych kolorach, pracuje szybko więc też zabieg jest mniej uciążliwy dla Pacjenta). Dodatkowo nasi pracownicy uczestniczą osobiście w najważniejszych spotkaniach i konferencjach branżowych – jesteśmy dzięki temu na bieżąco wobec najnowszych rozwiązań i metod (np. w tym roku XXI Międzynarodowy Kongres Dermatologii Estetycznej i Medycyny Anti-Aging  w Warszawie)

Po trzecie ponieważ dobrostan Pacjenta jest dla nas absolutnym priorytetem –  skupiamy się na całościowym podejściu do naszych gości – uważnie słuchamy jakie ma potrzeby ale też z wykorzystaniem naszych wieloletnich doświadczeń rekomendujemy optymalne i najmniej inwazyjne rozwiązania. Pacjent nie musi i bardzo rzadko jest ekspertem w tematach medycyny estetycznej – postawienie właściwej diagnozy i przedstawienie dostępnych rozwiązań to nasza rola. Dzięki takiemu podejściu duża część klientów do nas wraca na zabiegi mające „zatrzymać czas” lub z nowymi wyzwaniami…

 

  1. Z jakimi problemami z dziedziny medycyny estetycznej spotykacie się Państwo najczęściej?

Rodzaj wykonywanych zabiegów zmienia się zgodnie z porami roku. W zimie mamy najwięcej zabiegów wymagających ograniczonego kontaktu skóry ze słońcem (np. inwazyjne peelingi chemiczne, zabieg na przebarwienia Cosmelan, mezoterapię mikroigłową, czy zabiegi laserowe mające na celu usunięcie pajączków, znamion czy niechcianych tatuaży), w lecie dominują lekkie zabiegi na twarz – również chroniące przed słońcem (jak zabiegi pielęgnujące na obszar twarzy, szyi i dekoltu oraz peeling węglowy). Mamy również coraz więcej zleceń usuwania tatuaży – często właśnie w lecie zaczynają one przeszkadzać z wiadomych względów.

 

  1. W dobie „ bycia naturalnym” i korzystania z naturalnych zabiegów i kosmetyków nie macie Państwo problemów z pozyskaniem klienta na zabiegi medycyny estetycznej?

Bardzo nam się podoba trend związany z jak najbardziej naturalnymi zabiegami i kosmetykami. Jestem przekonana, że obciążenie chemią naszych organizmów jest główną przyczyną większości chorób cywilizacyjnych. Dlatego też preferujemy „całościowe” podejście do zdrowia naszych pacjentów – standardowe zabiegi uzupełniając np. ozonowaniem.  Niestety w poważniejszych dolegliwościach nie do uniknięcia są metody bardziej inwazyjne (naturalne mogą złagodzić dolegliwości a naszym zadaniem jest usunięcie problemu). Jednak kiedy jest taka możliwość to zawsze wybierzemy laser a nie na skalpel – dla nas im bardziej delikatna interwencja tym lepiej – jeśli tylko skutek jest zgodny z oczekiwanym.

 

  1. W zakresie dermatologii natomiast, jakimi problemami głównie się zajmujecie?

Zajmujemy się pełnym spektrum tematów, jednak dominujące zabiegi to ocena rodzajów znamion i ich usuwanie oraz zabiegi na twarz od nawilżających i przygotowujących cerę do późniejszych zabiegów medycyny estetycznej aż po te bardziej inwazyjne z wykorzystaniem peelingów chemicznych i mikronakłuwania.

 

  1. Co Państwa wyróżnia, na tle innych klinik o podobnym zakresie oferty?

Trochę tych rzeczy już wymieniłam – ale na pewno to po pierwsze doświadczenie – jesteśmy najdłużej na rynku więc z natury rzeczy nasza kadra lekarska miała okazję zetknąć się z bardzo różnymi przypadkami. To wieloletnie doświadczenie jest bezcenne – tego się nie zdobędzie na żadnym kursie. Dodatkowo w naszej Klinice (nie jak w większości innych) wszystkie zabiegi lecznicze wykonują dyplomowani lekarze – a nie osoby po kursach kosmetycznych – co staje się niestety standardem…

Po drugie aspekty jakościowe i nowoczesny sprzęt – o tych inwestycjach wspominałam wcześniej - oraz na pewno kompleksowe podejście do zdrowia Pacjenta. Nawet jeśli w trakcie diagnozy nie będziemy w stanie zaoferować satysfakcjonującego rozwiązania (jeśli zakres problemu wykracza poza działalność Kliniki) pacjent dostanie pełną informację o potencjalnie dostępnych dalszych krokach.

 

  1. Jakie są plany na rok 2020/2021 rok.

Obecnie – w związku z rosnącym zainteresowaniem naszymi usługami – przede wszystkim skupiamy się na wdrażaniu kolejnych lekarzy (oczywiście z właściwym wykształceniem). W kolejnym roku poza nowymi zabiegami które planujemy wprowadzić do naszej oferty (jakie to na razie tajemnica) rozważamy przedłużenie działalności również na sobotę (na razie pracujemy 5 dni w tygodniu).

 

  1. Co poleca Pani Klientkom na okres wiosenno/letni, jakie zabiegi?

Pielęgnację wiosenną warto rozpocząć od złuszczenia naskórka za pomocą peelingów chemicznych. Zabiegi te sprawią, że skóra stanie się wyraźnie gładka i napięta. W następnej kolejności proponowałabym zabiegi mikronakłuwania, które stymulują produkcję kolagenu oraz widocznie spłycają zmarszczki mimiczne. Tak przygotowana skóra może być poddawana później zabiegom medycyny estetycznej, a ich efekty będą widoczne znacznie dłużej. Warto pamiętać o odpowiednio dobranej pielęgnacji domowej, a przede wszystkim o stosowaniu ochrony przeciwsłonecznej przez cały rok!

Dodatkowe informacje

  • Nazwa firmy Derma Solutions Sp.z o.o.
  • Branża Medycyna
  • Województwo wielkopolskie

Panie Łukaszu,


Zanim zaczniemy szczegółowo rozmawiać o #kleenoil, proszę nam powiedzieć NA CZYM polega Pana praca?
Związany z firmą Preston Group jestem od 2011 roku na stanowisku Menadżer ds. Sprzedaży i Marketingu. Zajmuję się między innymi korodowaniem sprzedaży produktów kleenoil dopasowując oferty do indywidualnych potrzeb klienta.


A jaką w niej rolę odgrywa #kleenoil?
Obecnie zajmuję się produktem Kleenoil, gdzie jestem odpowiedzialny za wdrażanie marki na rynek Polski. Największym sukcesem moim jest wprowadzenie produktu Kleenoil do Wojskowych Zakładów Lotniczych Nr. 2 S.A. w Bydgoszczy i uzyskanie zaświadczenia skuteczności uzyskaniu wymaganych klas czystości olejów.


Na czym więc polega fenomen #kleenoil?
KLEENOIL stale rozwija nowe systemy, które mają za zadanie spełnić rosnące wymagania naszych Klientów co do czystości oleju hydraulicznego. KLEENOIL zajmuje się również produkcją niestandardowych elementów filtrujących.


Dlaczego zdecydowali się Państwo na pracę z #kleenoil i ile już ta współpraca trwa?
Na początku to była chęć poznania produktu i przyjęcia nowego wyzwania. Ten produkt mnie tak wciągnął że już 9 lat wdrażam go na rynek Polski i co dziennie odkrywam nowe potrzeby klientów gdzie można zastosować Kleenoil.

 

Co wyróżnia ofertę #kleenoil od innej, podobnej, dostępnej na rynku?

  • Najważniejsze różnice między Kleenoil a konkurencją:
  • Zastosowanie pompy typu MONO (samozasysająca i odpowietrzająca się) na naszych agregatach filtracyjnych. W konkurencyjnych rozwiązaniach są pompy zębate i może występować tam problem z różnicą poziomu lub zbiegiem czasu z wydajnością i ciśnieniem.
  • Bardzo ważnym elementem różniący nasze agregaty to zamontowany  filtr magnetyczny, który pozwala diagnozować układy hydrauliczne. U konkurencji go nie ma.
  • Najważniejszym naszym wyróżnikiem jest koszt eksploatacyjny naszego agregatu,  w którym koszt filtracji to około 50 groszy za 1 litr!

 

Dlaczego #kleenoil jest tak skuteczny?
Ponieważ tylko oryginalnye wkłady filtracyjne KLEENOIL spełniają normy filtracji od 1 μm. Zdolność absorpcji zanieczyszczeń jest do 2500g dla cząstek stałych lub do 1200 ml wody.

 

Na stronie są dostępne USŁUGI I PRODUKTY , czy to znaczy, że klient sam może sobie zrealizować usługę filtrowania oleju ?
Dokładnie, nasza oferta jest skierowana do każdej grupy klientów małych i dużych. Można zakupić urządzenie mobilne do filtracji oleju i samemu filtrować olej w swoich sprzętach. Możemy również wynająć taki sprzęt jak też zrobić całkowitą usługę filtracji. Wszystko zależy od potrzeb klenta.


Macie Państwo w ofercie szkolenia. Jak one wyglądają?
Oczywiście, szkolenia prowadzimy z obsługi agregatu bezpłatnie przy każdej dostawie sprzętu. Wspólnie z pracownikiem firmy podłączmy agregat filtracyjny do układu hydraulicznego i uruchamiamy sprzęt. Następnie prowadzimy kolejne szkolenie już bardziej teoretyczne związane z klasami czystości oleju, potrzebą czyszczenie układów hydraulicznych i jakie zabrudzenia mają wpływ na poprawne działanie układu hydraulicznego.


Czy wielu klientów decyduje się na stałą obsługę? Jakie mają korzyści z tego tytułu?
Najtrudniej jest przekonać klienta do pierwszej usługi. Natomiast później klient już się decyduję na stałą współpracę z nami. Korzyści są ogromne,  od obniżenia kosztów zakupu oleju do dbałości i mniejszej ilości awarii w swoich sprzętach.


Czy obsługujecie klientów tylko z okolic Poznania?
Nie. Obsługujemy klientów na terenie całego kraju. Naszą dewizą jest dyspozycyjność i mobilność.
Posiadamy lokalnych dystrybutorów w Gdańsku, Białymstoku, Wrocławiu co umożliwia nam szybkość działania i uniknięcie kosztów dojazdu.


Jak można skorzystać z Waszych usług?
Należy się z kontaktować ze mną pod numerem telefonu 667 717 717 . Po ustaleniu szczegółów jesteśmy gotowi do działania.


Jakie macie plany na ten i przyszły rok?
Nasz plan od wielu lat jest taki sam rozwój marki Kleenoil docierając do największej liczby klientów. A przede wszystkim uświadamianie kierowników utrzymania ruchu iż mniej awarii to czystszy olej. Wiec filtracja to same korzyści.


Czego Wam można życzyć?
Kolejnych sukcesów

Dziękuję za rozmowę.

Zapraszamy na stronę www.kleenoilpl.com

View the embedded image gallery online at:
https://portal-msp.pl/wywiady#sigProIda6269ab23d

Dodatkowe informacje

  • Nazwa firmy Preston Group Sp. z o.o. S.K
  • Branża Badania i rozwój
  • Województwo wielkopolskie
Strona 1 z 2

Zapisz się do newslettera

Zapisz się i bądź na bieżąco. Atrakcyjne oferty usług i produktów. Lokalne wydarzenia, eventy, newsy!
*Podając swój email wyrażasz zgodę na przetwarzanie udostępnionego adresu na cele wysyłki wiadomości informacyjnych o promocjach, ofertach oraz aktualności na www.portalu-msp.pl

Aktualności

  • 1
  • 2
  • 3
Wywiad z Michałem Brzechwą z firmy Brzechwa Sp. z o.o Sp.k.

Wywiad z Michałem Brzechwą z firmy Brzec…

Zapraszamy na wywiad z Michałem Brzechwą - właścicielem marki BRZECHWA - www.brzechwa.com.pl Wywiad znajdziecie tutaj. Brzechwa Sp...

Zmotywowani mieszkańcy kandydują do Rady - Chcą zmian!

Zmotywowani mieszkańcy kandydują do Rady…

  Mieszkańcy chcą zmian i głośno o tym mówią. W tych wyborach samorządowych do Rady Gminy...

Galerie handlowe są zagrożone

Galerie handlowe są zagrożone

Galerie handlowe są zagrożone Firma Proxi.cloud stworzyła raport, uwzględniający zachowanie niemal 766 tys. konsumentów. Co istotne—dane...

Najnowsze oferty

Grafik do współpracy

Grafik do współpracy

W związku z rozwojem poszukujemy do współpracy ZDALNEJ grafika z ciekawym portfolio.Jesteśmy małą agencją reklamową działającą w Wielkopolsce. Prosimy o przesyłanie...

Sylwetki

  • 1
  • 2
  • 3
Joanna Malinowska-Parzydło

Joanna Malinowska-Parzydło

Joanna Malinowska-Parzydło jest mamą dwójki dzieci, która perfekcyjnie łączy pracę z życiem prywatnym.

Olga Kozierowska

Olga Kozierowska

Od dziecka jest związana ze sceną. W dzieciństwie bardziej interesowała ją muzyka, obecnie występuje jako bizneswoman, dziennikarka oraz trener biznesu...

Magda Stawska - zawód to jej pasja

Magda Stawska - zawód to jej pasja

  Magda Stawska, czyli kobieta z misją, jaką jest osiągać i realizować swój potencjał. Praktyk i teoretyk zarządzania, doświadczona menedżerka z...

Rolnicze newsy

  • 1
  • 2
  • 3
NABÓR wniosków o premie na rozpoczęcie działalności pozarolniczej.

NABÓR wniosków o premie na rozpoczęcie d…

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłosiła, że od 15.10.2018 do 13.11.2018 można składać wniosek na...

Przez zakaz handlu w niedzielę rolnicy nie mogą sprzedawać plonów!

Przez zakaz handlu w niedzielę rolnicy n…

Zakaz handlu w niedzielę objął także rolników. Swoich zbiorów w ten dzień nie mogą sprzedawać...

Nowa reforma systemu rolnictwa - Plan na bardziej ekologiczną żywność

Nowa reforma systemu rolnictwa - Plan na…

Reforma rolnictwa ekologicznego w UE spowodowała ujednolicenie przepisów, z których niektóre wprowadzono ponad 20 lat...