Wydarzenie odbędzie się 30 sierpnia 2022 roku, w formule online. Rozpocznie się o godzinie 10:00. Aby wziąć w nim udział, należy zarejestrować się na stronie internetowej: https://www.pb.pl/konferencje/sprawna-obsluga-reklamacji-prawo-i-praktyka-164f3c8c-3fbf-4999-8880-c4dcb57f6f5a/rejestracja. Udział w konferencji kosztuje 395 zł.
Rok 2022, to czas dużych zmian w zakresie reklamacji. Jeśli prowadzisz własną firmę, sprzedajesz produkty lub pracujesz w obsłudze klienta, koniecznie zapoznaj się z nowymi zasadami w tej kwestii!
Podczas wydarzenia poruszone zostaną takie zagadnienia, jak:
- Czym jest rękojmia i gwarancja konsumencka?
- Niezgodność towaru z umową zamiast wady,
- Trudni klienci i trudne sytuacje obsługowe - skąd się biorą?
- …oraz wiele więcej!
Nie czekaj! Dołącz już dziś i zdobądź niezbędną wiedzę do profesjonalnego obsługiwania swoich klientów!
Źródło: https://www.pb.pl