Wydarzenie odbędzie się 17 lutego 2022 roku w formie zdalnej. Rozpoczyna się o godz. 9:00. Organizatorem jest Puls Biznesu Konferencje. Jeżeli chcesz wziąć udział w warsztatach, zapisz się na stronie: https://eventis.pl/konferencja/zarzadzanie-reklamacjami-w-praktyce-82004-id493.
Warsztaty kierowane są do pracowników działów: reklamacji, jakości, serwisu, obsługi klienta czy e-BOK.
W programie poruszone zostaną takie tematy, jak:
- Jak powinno wyglądać odpowiednie zarządzanie reklamacjami w organizacji
- Kiedy odpowiada sprzedawca, a kiedy producent
- Czy tylko konsumenci mają prawo do reklamowania towaru
- Najczęstsze błędy przedsiębiorców w procesie reklamacji
- Techniki uwalniające naturalne sygnały kierunku rozmowy
- Po co ludzie piszą reklamacje i czego oczekują od procesu reklamacyjnego
- …i więcej!
Wśród prelegentów znajdują się: Dagmara Cieniawska - Radca Prawny w kancelarii Affre i Wspólnicy, Monika Klonowska - Psycholog, trener, konsultant, Marta Łukawska-Daruk - Partner CustomerMatters, Tomasz Marcinkowski vel Marciniak - Negocjator kontraktowy z unikalnym doświadczeniem zakupowo – sprzedażowym, Przemysław Rybicki - Radca Prawny, Szef zespołu prawa konkurencji w kancelarii Affre i Wspólnicy.
Źródło: https://eventis.pl