Jedna z najszybciej rozwijających się sieci handlu spożywczego w Polsce przejmuje drogerię internetową
Sieć supermarketów Dino chce kupić 75% udziałów e-drogerii, która posiada w swojej ofercie mnóstwo produktów kosmetycznych, perfumeryjnych oraz akcesoriów gospodarstwa domowego. Mowa tu o firmie eZebra.pl
Komunikat Dino w tej sprawie jest następujący: Cena za udziały w ramach opcji została ustalona jako 25 proc. z kwoty stanowiącej iloczyn wyniku EBITDA eZebra za rok poprzedzający realizację opcji oraz mnożnika 9 w przypadku Opcji Call i 8 w przypadku Opcji Put, w obu przypadkach pomniejszonej o zadłużenie netto eZebra.
Wniosek złożony przez Dino wpłynął do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 19 października. Okazuje się, że ww. sieć supermarketów już od jakiegoś czasu przygotowywała się do takiego działania. Dlatego też prężnie poszukiwali oni specjalistów ds. handlu internetowego.
Sieć sklepów spożywczych deklaruje, że pomimo nadchodzących zmian jedna rzecz pozostanie bezzmienna—założyciele e-drogerii nadal będą w zarządzie spółki.
___________________________________